Sabtu, 18 September 2010

hari ni..aku cube muhasabah diri..mencari di mana kekurangan,dan kesalahan diri..aku cube bangkit dari mimpi yg panjang dan terus berjalan tanpa menoleh ke belakang lg,demi satu tujuan..aku ingin bahagiakan dia..aku ingin menjadi suri hati yg cukup sempurna hanya untuk dia.cukuplah atas ape yg terjadi selama ni,,cukuplah hati aku dan hati dia terseksa.tapi..mengapa? kala aku cube menjernihkan suasana..dia pula seakan-akan menambah lg minyak pada api yg membara...jika benar aku yg bersalah..aku rela dihukum..tapi untuk apedia merobek kan lg hati yg suda cedera??~sayang,saat ini..aku suda benar-benar putus asa..aku benar-benar suda penat..untuk ape lg kita bersama,andai bhagia yg kita cari bukan milik kita?kata mereka..dia seorang pasangan yg cukup baik..aku akui itu benar sayang..dia lah lelaki yg ckup baik melayan kerenah aku..sabar dalam menjaga aku,isterinya..yg hatinya sekeras kerikil..tak pernah dia meninggi suara pada aku..jauh sekali menyakiti tubuh badan aku..dia,seorang yg penyayang...tapi sayang,kenapa dugaan yg datang pada kita ini..membuatkan aku benar-benar keliru??air mata ini seolah-olah suda tiada nilai lg..berguguran..walau tanpa sebab..sayang,jika ditakdirkan jodoh kita tak panjang..bagaimane harus aku jalani hari-hari yg mendatang ini tanpa kamu??dan aku bimbang sayang,,seandainya kita terpakse berpisah..derita rindu itu bakal melemaskan kamu..kerana aku tau,kamu tak akan mampu menjalani kehidupan ini,,tanpa aku disisi..aku dah cube lakukan yg terbaik..aku dah cube berusaha demi,kebahagiaan kita bersama..tapi kenapa,derita itu sering mengejar kita....aku ingat pesan orang tua,sayang...bile berakhirnya ikatan perkahwinan..bukan mudah untuk kita..menjalani kehidupan ini..sendiri,kerana kita suda terbiasa bersama..dan walau datang 1000 pengganti..tak kan same dengan yg suda pergi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan