Rabu, 15 September 2010

catatan tanpa tajuk

bila kaki sudah mula melangkah kehadapan..memang payah untk kita melangkah kebelakang lg..terasa nak je kembali kemasa lalu,walaupun masa2 yg berlalu tu banyak kenangan pahit yg terpalit di hati..kadang2,aku sendiri x perasan disebalik yg pahit tu..terselit juga rasa manis.ramai org kata andai dapat diundur waktu ni kemasa yg tlh berlalu...pasti kita akan buat yg terbaik agar kita menjadi yg terbaik pada masa sekarang..tapi tu semua mustahil..aku,pun ada merasa kesal..kecewa..terkilan dan mcm2 lg la yg sewaktu dgn nye..tapi untuk ape?aku pun tak tau..perasaan apakah yg sering membuat jiwa aku kacau?perasaan ape kah ini yg sering membuat aku menangis tanpa sebab?perasaan apakah ini..yg sering membuat perasaan sayang aku pada seseorg bertukar benci?puas aku muhasabah kan diri..hingga smpai ke satu saat,aku dah tak mampu utk mencari lg ape erti perasaan itu..lantas aku membiarkan saje tanpa ada titik noktahnye..ya Allah..hanya kau yg tahu ape yg terbaik buat aku..hanya kau saje yg tahu ape bakal terjadi dlm hidup seharian ku..dan utk itu ya Allah..aku pohon ..agar kau sentiasa memberikan aku kekuantan..ketabahan utk aku terus berjuang menjalani hidup yg penuh liku ini....syuhhh!!! pergila jauh PERASAAN yg entah pape ni..jangan jadi virus dlm hidup aku..

*ada masa nanti teringin nk berkongsi pahit manis hidup tanpa ayah dcc

Tiada ulasan:

Catat Ulasan