Sabtu, 4 September 2010

hingga hujung nyawa~

adakah kekal dia milik aku hingga ke akhir hayat ini??adakah cintanya akan tetap utuh hanya untuk aku?adakah kasih sayang nye..tetap mekar hanya untuk aku??jawapan nya tiada pada aku..tiada pada dia..dan tiada pada sesiapa..hanya Allah saja yang maha mengetahui apa yang bakal terjadi..dan sebagai hamba yang begitu kerdil di sisi yang maha Esa,aku hanya mampu mengharap agar dia kekal bersama aku walau dalam keadaan apa sekali pun.satu kan lah hati kami..taut kan lah kemesraan antara kami,agar rasa cinta antara kami...mekar dan mewanggi..ya tuhan..walau dia selalu leka dalam menjaga hati dan perasaan ini..tak mengapa..aku sentiasa memaafkan dia,kerana bagi aku,dia lah yang terbaik yang pernah hadir dalam hidup aku yang sekali ini..sebolehnya aku mahu menjadi yang terbaik untuk dia walau aku banyak kurangnya.pernah aku suarakan pada dia..yang aku bukanlah wanita hebat,aku jua bukanlah teman yang baik..tapi dia dengan tenang berkata kepada aku..seburuk mana pun aku..aku tetap wanita yang dia cintai dan sanjungi..di mata dia aku tak ada sedikit pun kekurangan..dia menyintai aku seadanya..aku terharu,,ye...aku merasa begitu berdosa kerana pernah menyakiti hatinya..aku rasa begitu berdosa kerana membuat dia menangis..ya Allah..kau panjangkan lah jodoh kami..tetapkan lah hati kami.jangan lah kau palingkan perasaan kami kepada yang lain..kerana aku ingin menjadi teman hidupnya..hingga ke hujung nyawa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan