Khamis, 2 September 2010

egokah aku?? mungkin ya~

sayang maafkan aku,kerana setiap perkataan yang aku tujukan kepada kamu,aku tahu memang melukakan hati kamu..aku sedar semua itu.hanya kerana terlalu mengikutkan hati yang tak pernah puas ini,maka aku tegar meluahkan segalanya mengikut emosi.begitu egokah aku kerana payah melafazkan kata-kata maaf??sedangkan aku tahu...semuanya yang terjadi adalah kerana aku.sayang,aku tahu kamu begitu sayang pada hubungan ini...hubungan yang mendapat restu orang tua kita,tapi mengapa aku merasa perasaan aku ini terlalu berbeza seperti dulu.ya...manusia memang mudah berubah,tapi sebolehnya..aku tidak mahu perasaan cinta aku berubah terhadap kamu.puas sudah sayang aku menilai baik buruk kamu,yang pasti kamu adalah lelaki yang terbaik buat aku..sayang,aku tahu aku banyak bedosa kerana selalu menguris hati lelaki kamu..aku tau,kamu pernah menanggis sayang,mungkin kerana kamu dah terlalu sakit dengan semua ini...tapi aku tetap dengan keegoan diri..maafkan aku sayang kerana tak pernah melafazkan kata-kata maaf dihadapan kamu..sayang sekiranya aku masih tetap begini,dengan kerelaan hati ini..kamu pergilah mencari yang terbaik,wanita yang bisa merawati hati kamu..kerana aku bukan yang terbaik buat lelaki yang terbaik seperti kamu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan